søndag 27. januar 2013

Queenstown New Zealand!


Da har jeg endelig kommet frem til landet enda litt lengre sør, og enda litt lengre bort fra Norge! Nå er det 12 timer tidsforskjell igjen. Første inntrykket jeg fikk da jeg gikk ut av flyet var, "this is home" Fjellene som omringet den lille flyplassen tok meg med storm! Det føltes så godt og kommet til noe jeg kjente til litt fra før!
Sikkerhetskontrollen/passkontrollen gikk smertefritt, snusen er med meg enda! Tjohey! ;D  Tok en taxi til hostelet jeg skal bli på i 2 dager, bor på et 10 manns rom (share room) både kvinner og menn! to stk strøm støpsel, ikke noe A/C, og ikke gratis wifi, så skal lage et lite hot-spot fra mobilen og  legge ut dette til dere!
Jeg hvet ikke hvordan det blir fremover med internett osv. og det er ikke sikkert jeg får lagt ut alt med en gang, men skal gjøre det så fort jeg har muliget!

I morgen skal jeg opp på fjellet rett bak der jeg bor, og da er det paragliding som står for tur! Og da har jeg vell fått sett mye av Queenstown, og da gjenstår det bare området rundt og hvor neste destinasjon er..    Men det finner jeg vel ut! =) Nå skal jeg sannsynligvis ut på byen og prøve og bli kjent med nye folk!

En øl nede ved vannet var bare helt kånge!

Snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar