torsdag 17. januar 2013

Bushfire!


I går var det "bushfire" i nærheten av nabo byen som ligger ca 3 mil unna, men jeg kunne se røyken godt. Brannen oppstod pga en bonde som kjørte beitepusser i 42 grader, smart?(nei), Det ble med enn liten brann denne gangen. Hosten min sier det ikke er noen fare for at det begynner og brenne her. Så det trenger dere ikke å bekymre dere for :)

42 grader ja! Du leste riktig..  og restless me vil jobbe, " it`s to hot!" sier de..  Makan! Men det er varmt, men jeg vil også gjøre noe..  Sitter inne nå hvor det er litt kjørligere (takket være a/c.) og teller ned dagene til jeg skal ha FERIE! =) Første stopp Port Lincoln, for og dykke med hvithai! (Slapp av mamma, det går bra..) Deretter går turen vider til New Zealand hvor jeg skal være i 11 dager! Det kommer til og bli fantastisk! Glede mæ! 

Hvordan er vinteren der hjemme? =)  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar