søndag 20. januar 2013

Nyttig og unyttig info

ph_google.com/maps min rute på safarien. Noen punkter er ikke med.. 



4 dager igjen til jeg skal dykke med hvithai!

7 dager til jeg drar og utforsker New Zealand på egenhånd!

28 dager igjen til jeg skal ut og se store deler av Australia! 21 dager på veien!

122 dager til jeg skal hjem <3 nbsp="nbsp" p="p">
Jeg er litt stressa for jeg har ikke alt på plass for NZ turen, Jeg vet bare sånn ca.hva jeg skal se. Og hvor jeg skal dra, Siden jeg drar fra Nord Øya, så må jeg på ett vis jobbe meg oppover! Men jeg tror det kommer til og gå greit jeg. Jeg ville ikke melde meg på en busstur til 1300 dollar, da er jeg liksom stuck til den ruta og kan ikke bli på en plass litt lengre, osv. De har busser der du kan hoppe av og på som du vil. Men jeg gidder bare ikke buss i NZ, skal jo sitte i buss i 21 dager gjennom Aussie senere uansett!

Haha, hadde et "moment" i går da jeg skulle bringe kyrne tilbake til beite, fant fram god-musikken på mobilen, proppene i øra og der! Hva det var vet jeg ikke, men det fikk meg uansett til og smile! Den lykken varte ikke lenge gitt, Red ( hunden) satte seg i fanget mitt mens vi kjørte bak kuene. Jeg ba han gå ned og jage de istede, han gikk da vell ikke, Han hoppa og rev med seg headsettet mitt og rev det i stykker! domme hund..


Har helt glemt og bestille nye kontakt linser, har kun en igjen og den blir med til NZ. Jeg har vanlige briller og solbriller med styrke også så skal nok klare meg fint. Men det er noe hærk med briller! Bruker stort sett kontakt linser når jeg jobber for brillene er bare i veien, og de dugger jo bare..

Men nå er jeg skikkelig gira på og se NZ, så må nesten fortsette og planlegge turen min dit! Kanskje følge Hobbiten`s fotspor? Har forreseten lest ut The hobbit, så når jeg kommer til NZ skal se den der, for de av dere som ikke hvet det fra før så ble jo hele triologien med Lord of the rings spilt inn nettopp i NZ. Samt den siste triologien av Hobbiten som ruller på kinoene nå..

Snakkes på fredan! :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar