onsdag 23. januar 2013

Ny bok og et glass vin!

Nå har jeg sittet på flyplassen i Melbourne siden klokka 0930, klokka er nå halv 2 og flyet mitt går om en time. Jeg har kjøpt meg ny bok etter og ha lest ut Hobbiten, som jeg anbefaler på det sterkeste for de av dere som er interressert i slikt! Har sittet og lest i den og supet av et glass med "husets vin" før jeg omsider kunne sjekke  in bagasjen min, som du selvfølgelig ikke kan gjøre før det er to timer igjen til flyet ditt går. Etter og ha verdt svett og klam på hendene for og stå i kø (hater kø!) for og sjekke in bagasje samt sikkerhetskontroller som jeg hater hinsides her i Australia! De finner bestandig noe som de må sjekke ut! Siste gang var det monopod`n min som jeg bruker for å ta bilder av meg selv med mitt elskede GoPro camera. Denne gangen gikk det bra, men er driiiit nervøs for at de skal "finne" snusen min! Har "gjemt" 4 stk i den ene bagasjen, en i sekken og en i lomma. Finner de den så får de ta den..   Og dra til NZ med snus og innenlands er vell ikke så farlig, men jeg HATER det.. Min elskede snus, som de ikke selger her i landet.. (blir nok værre når jeg skal inn i landet igjen på tur hjem fra NZ. Men nok om det, puh..   

Nå sitter jeg på "tjuvlånt" WiFi! Qantas tilbyr halvtime med gratis WiFi, og det er jo gull i grønne skoger for ungdommene nå til dags, hæ? ;) Sitter og drømmer meg bort i hva jeg skal gjøre i NZ, Det eneste jeg har planlagt og booket er Hostel og Paragliding i Queenstown, men for en start da! Det kommer til og bli bra uansett skal du se! 

Nå har jeg ferie i 14 dager, og det er så digg! Flykter fra varmen her i Oz til litt kaldere down south i NZ. ( er ikke helt sikker på temperaturen da, men har hørt at det regner 300 dager i året på South Island, som jeg skal til først..  Norge? 

Beklager langt innlegg men nå rabla det bare ned fingeravtrykk på tastaturet..! Håper dere får en fin helg og at jeg ikke blir bitt i stykker av hai i Port Lincoln i morgen! Neida,..  JODA! 

Snakkes på fredan! 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar