fredag 28. desember 2012

Melbourne -> Sydney


Nå er det bare tiimer unna til jeg skal ut og utforske Australia igjen, og jeg kjenner at alt det som har verdt negativt så langt på min tid her nede bare glemmes helt, og det er en så god følelse! Jeg skal ta toget til Melbourne, som er en vakker reise i seg selv og tar omtrent to og en halv time, jeg skal tilbringe ei natt i Melbourne før jeg tar flyet neste morgen til Sydney hvor jeg skal feire nyttår! Det blir så bra! Bare vent! :D

Jeg tenkte jeg kunne bruke litt tid her med dere før jeg må dra.. mine planer fremover.

Jeg har verdt her i 4 månedere og 8 dager nå (snart halveis), og hvor ble tiden av liksom? Time flyes when you`re having fun! Nå er det på tide og se seg litt om mens man er på den andre siden av jorda!

Det neste spektakulære jeg VURDERER og gjøre og bruke 800 dollar på er og dykke med hvit hai, ja mamma.. HVIT HAI, hva tenker dere om det? Jeg tenker, wow once in a life time experience, dette må jeg jo bare prøve! Og til dere som er bekymra, det hele foregår med at jeg dykker ned i et såkalt hai-bur med stål og greier.

I februar/mars er det safarituren som kommer til og bli min største opplevelse her nede, 21 dager på veien, trenger ikke si mere om det. (kommer et kart senere som viser hvor jeg skal) Jeg har også kontaktet et dykker firma som driver med opplæring etc. for og ta dykkersertifikatet, før jeg eventuelt drar opp til The Great Barrier Reef! usikker på tidspunkt.
Jeg skal som sagt hjem den 22.Mai 2013. Ja,  Jeg har allerede begynt og planlegge hjemreisen, haha. Men uansett, det blir sannsynligvis 17. Mai feiring i Sydney,
og muligens om-booking av mine flybilletter til og reise direkte derifra og hjem, det hadde verdt digg og bare slappe av etc. der i noen dager før man fortsetter dan laange turen hjem. (Sydney, London, Oslo) Men har ikke kontaktet de folka som har med det og gjøre enda..

Ellers så går det veldig bra med meg. Den verste tia er over, nemlig Jula. Når jeg kommer hjem vil jeg ha ribbe og surkål Mamma! En liten Julaften på våren må da gå bra? =)

Men nå må jeg gjøre meg ready for og dra =) Kanskje det kommer en oppdatering på toget. Snakkes leserhær! <3 p="p">

2 kommentarer:

  1. Æ e no litt skeptisk te derre haian, men julebrus, ribbe å surkål ska du få når du kjæm heim!
    Kos dæ i Sydney, GODT NYTT ÅR!! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Mamma! :) Blir godt og komme hjem å :)

    SvarSlett