tirsdag 25. desember 2012

Christmas in Oz

I dag hadde jeg fri fra fjøs om morgen, så jeg sov litt lengre og ringte familien, (da var det jo fortsatt Jul kveiljn heim) og så åpnet jeg opp pakkene jeg hadde fått tidligere mens jeg pratet med de, det var litt spesielt men koselig :)

Etterpå fôret jeg til dyra som vanlig å så var det tid for lunsj, Her i Oz er det nemlig Jule Lunsj som er tingen, ikke middag. Kalkun, Skinke, forskjellige salater osv. ingen ribbe her! Men det smakte godt :) Vi var en del folk her da, rundt 18 stykker tror jeg, en del ungen også så det var morsomt!

Etter lunsj var det tid for melking igjen, kuene tar ikke Juleferie de heller..    og som alltid etter og under Jula, så var det jo rester til middag igjen nå i kveld..   Hva som skjer i morgen vet jeg ikke, men for alt jeg vet så var dette Julen min i Australia..  

Løkk med Jula og takk for alle gavene! :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar