onsdag 19. desember 2012

« Hvis du ikke har noe å si, hold kjeft – og skap noe det er verdt å prate om.»



Jeg føler meg priviligert her jeg sitter og spiser lunsj med Norsk syltetøy, Norsk kaviar, Brunosten og litt Norsk Melkesjokolade! Også har vi snusen fra Sverige selvfølgelig, hehe..
   I tillegg er jeg så heldig og fått muligheten til å følge med på melkeroboten i fjøset hjemme på gården! Så nå begynner jeg å skrive timer for å være avløser om natta, ikke sant Pappa? Tenkte meg det ja..

Jeg har lest igjennom noen av postene mine jeg har postet ut her til dere tildligere, og jeg kan se at det noen av postene kan virke litt negative og at jeg ikke har det så veldig bra, det siste stemmer nok noen ganger ja.. Men det er ganske godt å få ting ut av hodet og ned på tastene, da blir det litt enklere og ryddigere oppi hodet! Har ikke så mange og prate med her ellers, det er ei heller lett og komme i kontakt med andre folk og bli kjent med..  En grunn til det er vel at jeg ikke har tatt meg fri så ofte som jeg burde ha gjort.. MEN jeg elsker jobben min, og trives veldig godt i eget selskap heldigvis.
Men jeg merker at når Julen nå nærmer seg så er savnet for familie og venner stort, det og få Julekort og en haug med pakker hjemmefra, det ble litt for mye for meg, og det slo meg at jeg har ikke hatt hjemlengsel før da. Jeg tenker på hvor bra jeg har det der hjemme, hvor glad jeg egentlig er for at jeg har dere.

Nå går det mye bedre, takket være dere på en måte, jeg ser at det er noen trofaste som følger med på mitt lille eventyr her nede. Kom gjerne med spørsmål om det er noe dere lurer på, kommentarfeltet mitt føler seg ensom!

Er dere ferdige til Jul?  ( har dere hørt det mange ganger nå? :P )

Nå må jeg springe (haha, særlig) skal sette opp the dairy og hele pakke så alt er klart til melking this arvo*. Hostene mine er nemlig borte på bursdag til sin onkel, så nå er det jeg som leker sjef. haha neida, joda..    


*this arvo betyr i aften/ettermiddag,  har lærd mæ nytt ord sjø!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar