tirsdag 5. februar 2013

Pihu, Lion Rock Beach



catedral cove

I dag reiste vi fra Hot Water Beach på øst kysten. Vi hadde en pit stop først for og se Catedral Cove. Awesome! Vi tok en snarvei over fjellet, gjennom regnskogen på grusvei, kom omsider frem til den andre siden og havnet på vestkysten igjen, reiste ned mot Thames og videre derifra mot Auckland. Nå er vi på vest kysten igjen. Nærmere bestemt Piha, Lion Rock Beach. Hvor vi har booka oss inn på nok et hostel, det ligger i navnet Piha Beach stay at det skal ligge ved stranda, men det gjør det altså ikke..  hmm.. Men det er ikke værdens undergang for her er det veldig fint og mye og se!

Vi dro ned på stranda med en gang vi kom hit med håndkle i hånda osv. Men fy fader der skulle ikke jeg utti, Det er beryktet for å være farlig og svømme/sørfe der ute. Nesten daglig så bringer de inn 100 stk som har problemer eller er  i ferd med og drukne der ute, har hørt at det er veldig sterke undervannstrømmer der. Jeg slet faktisk med og holde meg på beina der jeg sto..   Men gøy var det!


Random place vi stoppet på når vi kom til vestkysten igjen.. be-heheee-ee 

Dette er min siste kveld her i NZ før jeg vender nesa mot Australia igjen, der venter ca 10 dager med jobb før jeg reiser på safari tur i 21 dager.. Livet er ikke så ille :) Kunne gjerne tenkt meg og være her mye lengre og gitt blankt faan i gården i Australia, men vil ikke gå glipp av safari turen heller, også skal jeg snart hjem etter det! Tiden går fort når man har det gøy!



 Her er noen flere bilder fra turen til Piha, Catedral Cove og Lion Rock Beach. Enjoy! =) 

catedral cove


catedral cove



 lion rock, Piha



lion rock, piha






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar