søndag 25. november 2012

An amazing weekend in The Grampians, and 900km on the Aussie roads

Har hatt en helt fantastisk helg i The Grampians Nasjonal Park! Herregud for en plass..  for en fantastisk utsikt til Australia og være, (jeg som ikke trodde det var FJELL i Australia før jeg dro hit.. haha

Hadde planlagt og såve ute i telt/swag i helga, men når jeg kom dit etter fire timer ca så gadd jeg bare ikke..  Booket meg inn på nærmeste hostel, bodde på YHA eco hostel som jeg hadde lest litt om på forhånd.. Angrer ikke på det for der var det ganske mange fra skandinavia og en del fra eu.  Når jeg hørte svensk, så måtte jeg høre etter en gang til for og være sikker.. pratet en del med dem, og jeg har funnet ut at my Norwegian is fading...    
   

Jeg kom i kontakt med en sveitser som jeg delte rom med (+ 2 andre) han hadde leid seg motorsykkel her nede, og vi "klikka" ganske godt ilag så vi dro på et par fjellturer/utsiktsplasser sammen..  Fantastisk dag for og oppsummere turen kort! Perfekt temperatur for og gå i fjellet, men kunne vært litt mere sollys for bedre bilder..  uansett, det var verdt turen opp!

Turen dit og tilbake var også ganske bra! Turen dit var litt spennende for veien jeg valgte gikk mitt i ingenmannsland og jeg var nesten fri for bensin på bilen...   Og det var ikke særlig gøy. Men jeg kom heldigvis fram uten problemer!





Her er noen få bilder av turen..   Håper dere har hatt en god helg også! Ses på fredag! - den 23. mai neste 
år..















   Sid fra istid??  






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar