torsdag 29. november 2012

A day at the river, 41 degrees!


Nå kan vi si at vi har hatt den første SOMMERDAGEN! 41°C i dag! Og jeg må si at det var slett ikke så ille, nå har jeg blitt vant til varmere temperaturer og har blitt litt vant til det, men det kommer også helt ann på hva du må gjøre i løpet av dagen..

Sånn som i dag så melket jeg om morgenen, fôret ut til ALLE! Og så stabla jeg høy (firkant) baller på åkrene..  

Etterpå dro jeg og danskene til elva for og drikke øl, slappe av og kjøle oss ned i den nokså friske kalde elva ;) Litt sånn som nord-elva på Hammer igrunn.. !

Det er forventet og holde seg på 24°C utover natta, så får nå se hvor mye søvn det blir, men jeg tror det skal gå greit..  Ikke fult så varmt i morra...  

Uansett, ha en fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar