søndag 30. september 2012

Har hatt ei knakanes arti helg i Deniliquin! 




 Fredag dro jeg til Matt Tubb som er min kontakt person her i Australia. Dagen besto for det meste av å slappe av, grilling og noen øl utpå kvelden.





Dro til Matts sjef på lørdagen for å se AFL (Australian footbal league) Finalen mellom Sydney Swans og Hawthorn. Veldig bra kamp og Sydney vant, til stor begeistring for resten av blodfansen! ;) I pausene ble det skutt en del leirduer i bakgården, like moro hver gang det! =) Ekstra morro og gjøre det her i Australia. Har til og med kjørt gir-moped, ( det har jeg faktisk aldri gjort før, haha) Good fun!


Etterpå dro jeg til Ute Muster festivalen! Matt hadde hooked meg opp med sin søster og hennes venniiner, det  var kjempe kjekt for det hadde ikke blitt like gøy å være der "alene". Kelly Clarkson var bare helt kånge! (det jeg husker av det) Resten av artistene også men jeg hukser ikke navnet på de, har aldri hørt om noen av de heller så. Fyrverkeri og alt mulig! For et show. Skulle gjerne tilbringt hele helgen der men slik ble det ikke...  








Sliten etter helgen, bah.. Good night! ;)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar