tirsdag 30. april 2013

Waiting..

S memos skrevet på mobilen.


Mandags morgen og frokost. Bra start på dagen helt til du får høre alt du har gjort galt de siste dagene. Begynner og bli umenneskelig lei dette.
Amatør bønder av et annet rike som ikke er interessert i og høre dine forslag for forbedringer. La de stakkars **** få gjøre dette selv.   
Pencilin på tanken (11200L) hvem får skylda?  Jo, meg..   vet godt at jeg ikke har gjort det. Det melkes bare 3 kyr utenom og jeg satte på den ene og JJ de to andre. 10cents i trekk pr.l.
    
  
23 dager igjen.  Og desto mer negativt det er, jo tidligere planlegger jeg og reise opp til Cairns.
Trenger og komme meg bort herfra og slapp av litt før det sikkert blir dult kjør med vårånonn når man kommer hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar