lørdag 18. mai 2013

De siste dagene før avreise


snorkler ved siden av en reef shark :) 

Australia har verdt et eventyr for meg som nå går mot slutten. Det er et lite kapitell i livet mitt men også en stor opplevelse for livet. Det har gitt meg mye å være her i 9mnd. Det har lært meg mye om gårdsdrift, kultur, historie og ikke minst mye om meg selv.
Dette kapitellet har fått meg til og reise mer. Utforske verdens kriker og kroker, og tilbake til Australia en dag, det er fortsatt mye jeg ikke har sett her.
Nå sitter jeg på toppdekk på båten, slapper av etter lunsj og min 4de snorkling på the great barrier reef. Det er overskyet og ca 12 knops vind. Men 25 grader i vannet og 22 meters sikt veier opp for det.
Har ikke helt gått opp for meg at jeg er tilbake i Norge om bare 4 dager. Nå er det total avslapning og ferie de siste dagene. Liver er herlig! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar